• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Teoria cyklu życia produktu w branży motoryzacyjnej.

Chłopcy są odrobinę inaczej uformowani psychicznie niż dziewczyny. A przy okazji tkwią, jednakowo jak one, w stereotypach, które wchodzą oczywiście także na sferę zabawy. Przedmioty produkowane z myślą o chłopakach w głównej mierze produkowane są częściej w ciemniejszych odcieniach, a z pewnością ekstremalnie w różowym kolorze, który przeważa w igraszkach dziewczęcych. Młodziani od najmłodszych lat rywalizują. W następstwie tego zabawki podsycają te cechy. W najwyższym stopniu lubiane to samochody, naturalnie rozmaitych modeli – znajdziesz je na wózki wałbrzych. Najpoprawniej jeżeli są sterowalne, ponieważ wolno wtenczas rzeczywiście się ścigać. Młodsi chłopcy kochają także przytulanki, ponieważ mają świetne właściwości uspokajające. Ponieważ chłopcy od najmłodszych lat manifestują skłonność do agresji, wynikającą w zasadzie z natury ich mózgów, jaką podsyca się nawet w bajkach, a przede wszystkich w powszednich programach. Stąd prawdopodobnie fascynacja bronią, na którą od razu odpowiedział rynek zabawek. Pełno na nim zabawek militarnych, innymi słowy czołgów, żołnierzyków, ale także akcesoriów używanych przez dzieci w grze – demonstracji. To np. noże, sztylety czy miecze z drewna bądź plastiku.

1. Dowiedz się teraz

2. Zobacz teraz

Teoria gospodarki opartej na informacjach.

Categories: Biznes

Comments are closed.